كلاس درس خدا!!

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

كلاس درس خدا!!
نویسنده : خدیجه
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1392

 

 

تو کلاس درس خدا :

 

اونی ک ناشکری میکنه رد میشه!

 

اونی ک ناله میکنه تجدید میشه!

 

اونی ک صبر میکنه قبول میشه!

 

اونی ک شکر میکنه شاگرد ممتاز میشه

 

دعا میکنم شاگردان ممتاز خدا باشید

 

شما هم دعا کنید همکلاس بشیم

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1392/12/19/1 - - گفته است :
خدا را عشــــــــــق است...

اگر خطا کنم

نهایت قهرش بین دو اذان است

باز صدایم میکند...

خدایا از ته قلبم عاشقت هستم

میشنوی؟از همان حوالی سپاس میگوید؟

دلم را می گویم...


پاسخ:ممنونم مريم خانوم همه مطالبتون زيبا بود! متشكرم

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1392/12/17/6 - - گفته است :
ایشالا که همه شاگرد ممتاز بشیم....





خدایا ...

نمی گویم دستم را بگیر..

عمریست گرفته ای..

مبادا رهایم کنی...
پاسخ:متشكرم زهراخانوم گل شما كه شاگرد ممتازين!

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1392/12/17/6 - - گفته است :
سلام خانم معلم عزیز.عیدتون مبارک

شما هم برا ما دعا کن ممتاز بشیم تو این کلاس.
پاسخ:ًسلام !به به ! نرگس خانوم عزيز! عيد شما هم مبارك!! ان شاالله هم كلاسي بشيم!!

/weblog/file/img/m.jpg
کوثر در تاریخ : 1392/12/17/6 - - گفته است :
انشا الله


ترسم آخر تو نگاهم نکنی


جلوه ای بر من و آهم نکنی



پاسخ:چه عجب از اين طرفا؟!
خوشحالم كردين!!

ان شاالله همه مون مورد لطف ايشون قراربگيريم.

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/17/6 - - گفته است :

پاسخ:ممنونم از تشوقات و گلهات!!!

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/16/5 - - گفته است :
من بهترشو دارم!!!!!!



چه دعایی کنمت بهتر از این:

که کنار پسر فاطمه هنگام اذان

سحر جمعه ای از سال جدید

پشت دیوار بقیع

قامتت قد بکشد در دو رکعت

به نمازی که نثار حرم و گنبد برپاشده ی حضرت زهرا بکنی...



التماس دعااااااااااااااااا
پاسخ:ان شاالله! ممنونم از دعاي قشنگت هميشه دعاگو هستم عزيزم!

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــای دوست داشتنی در تاریخ : 1392/12/16/5 - - گفته است :
برایت جه بخواهم ز خدا ؟ بهتر از این که خودش پنجره ی باز اتاقت باشد ، عشق محتاج نگاهت باشد ، خلق لبریز دعایت باشد ، و دلت تا به ابد وصل خدایی باشد که همین نزدیکیست....
پاسخ:ممنونم من اين شعرو خيلي دوست دارم

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/16/5 - - گفته است :
"خدایا"

"همه ازتو می خواهند" بدهی

"اما، من ازتو می خواهم" بگیری

خستگی، دلتنگی وغصه هارا

از لحظه لحظه روزگار همه آنهایی که دوستشان دارم

الهی آمین


پاسخ:الهي آمين!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 6340
:: بازدید سال : 26010
:: بازدید کلی : 327716

RSS

Powered By
loxblog.Com